لوازم یدکی ماهد

معرفی برند لوازم یدکی ماهد

نام ماهد در بازار لوازم یدکی خودرو به عنوان یک برند تولیدی بازرگانی قطعات یدکی خودرو مطرح است. در واقع برند ماهد اِرمیا با شماره ثبت ۴۲۶۴۸۹  متعلق به شرکت توکان رادین صنعت با مسولیت محدود می باشد. در تبیین ویژگی های قطعات یدکی ماهد به چند نکته اشاره خواهیم کرد. لذا مجموعه برند ماهد در طول سالها کسب تجربه در حوزه لوازم یدکی خودرو سعی نموده نقاط ضعف در برند های دیگر را ارزیابی و شناسایی کرده و این نقاط ضعف را در ابعاد مختلف شیوه تولید، قیمت محصول، بسته بندی، روش های فروش خود بر طرف مینماید؛ همچنین نقاط مثبت و روند های درست موجود در بازار و سایر برند ها را به سبک خود حفظ و اجرا کند. قطعا هیچ سبک و روند یک مجموعه خصوصی عاری از ایراد نبوده و این مجموعه از نقطه نظرات همه دلسوزان، مشتریان، همکاران و انتقادات سازنده این عزیزان با آغوش گرم استقبال می نماید. به طور کلی قطعات یدکی ماهد از لحاظ قیمتی و کیفیتی برای اقشار متوسط رو به بالای جامعه کنونی طراحی شده و به فروش میرسد. ماهد ادعایی در رابطه با اینکه با کیفیت ترین و در عین حال گران ترین قطعات را تولید و بازرگانی می کند، ندارد؛ همچنین رویه ماهد براین که قطعات بی کیفیت و ارزان نیز برای به اصطلاح فروش بیشتر تولید و بازرگانی کند، نخواهد بود. کیفیت قطعات ماهد در حد مطلوب، قابل قبول و دارای ضمانت میباشد و در عین حال قیمت های آن به نسبت قطعات با کیفیت مشابه خود، قطعات مناسبتر و به صرفه تر هستن

سهام داری در برند لوازم یدکی ماهد

برند ماهد برای تمام کسانی که در زنجیره تولید، تامین، پخش و فروش قطعات یدکی خودرو تلاش میکنند برنامه دارد و سهم تمام افراد در این مجموعه محفوظ می باشد. همچنین ماهد از ابعاد مختلف برای مصرف کننده یا مشتری نهایی مزیت های زیادی دارد که استفاده از محصولات ماهد را به عنوان یک کالای با کیفیت به صرفه میکند. آنچه برای افرادی که در زنجیره تامین و فروش ماهد تلاش میکنند مهم باشد از این قبیل است:
  • قیمت مناسب (حاشیه سود مناسب)
  • کیفیت مناسب
  • ضمانت واقعی و اصولی
  • تامین جور و به موقع
و آنچه برای مصرف کننده محصولات ماهد مهم میباشد:
  • قیمت به صرفه (قیمت نهایی مناسب)
  • کیفیت مناسب و قابل قبول
  • ضمانت واقعی و پاسخگویی سریع
  • ارسال کالا و دسترسی آسان به محصولات
پس ماهد سعی نموده یک پِلن بُرد- بُرد را بین زنجیره تامین و فروش محصولات خود با مصرف کننده نهایی برقرار کند که حقوق هر دو طرف رعایت شده و خواسته های آنان برآورده شود.

بسته بندی لوازم یدکی ماهد

نکته حائز اهمیت و مزیت بارز محصولات ماهد سبک بسته بندی این محصولات میباشد. بسته بندی محصولات ماهد فاقد جعبه (مقوایی) است. بسته بندی ماهد به صورت دانش بنیان مبتنی بر انواع فوم و شیرینگ می باشد. بدین صورت که برای قطعات مختلف با دستگاه های مخصوص و طراحی شده توسط شرکت توکان رادین صنعت، انواع فوم برش و قالب میخورد و قطعه داخل آن جایگزاری میشود سپس پلمپ و بسته بندی میشود. تمام پکینگ های محصولات یدکی ماهد ضد رطوبت، ضد آب، ضد ضربه با استحکام بالا در عین حال شیک و زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. ماهد بر این باور است که بسته بندی زیبا و شکیل به منزله احترام به مشتریان می باشد و محصولی که دارای بسته بندی زیبا، نوین، شیک، محکم و منحصر به فرد باشد  قطعا حس خوب خرید را به مشتریان و مصرف کنندگان خود منتقل خواهد کرد و مقوله های دیگر مانند قیمت، کیفیت و ضمانت در ادامه اولویت خواهد داشت. آنچه که همیشه مهم است احترام به مشتری و خرید یک محصول با بسته بندی مناسب، کمترین حقِ مشتریان بر گردن ماهد است.

ضمانت لوازم یدکی ماهد

همیشه برای قطعات خودرو بحث ضمانت جزو دغدغه های مهم مصرف کنندگان و به تبع آن برای فروشندگان به شمار می آید. البته در کشور عزیز ما کلمه ضمانت فقط در حد گفتنِ آن است و در عمل شرکت ها و عاملیت های آنان انواع و اقسام دلایل و بهانه ها را برای برعهده نگرفتنِ مسئولیت ضمانت به کار میبَرند. اما ضمانت در ماهد مانند دیگر ویژگی های آن فرق می کند. بر روی بسته بندی محصولات ماهد برگه هایی قراردارد که دارای نام، کد کالا، هولوگرم منحصر به فردِ ماهد است که وقتی پلمپِ محصول باز و قطعه آماده استفاده میشود، با نگهداری آن برگه میتوان از گارانتی تعویضِ محصول در مدت معین استفاده کرد. به طور کلی محصولات ماهد دارای ۶ ماه گارانتیِ تعویض میباشد و وقتی قطعاتی که توسط شرکت و یا عاملیت فروش آن ذکر شود دارای گارانتی هستند، در چارچوب دستورالعمل گارانتی محصول تحت پوشش قواعد ضمانت ماهد قرار میگیرد. ضمنا ضمانت ماهد به اینجا ختم نشده و راهی برای جبران خسارت مکانیک یا تکنسین استفاده کننده در نظر گرفته شده است. چنانچه قطعه ای مرجوع شود و در این میان باعث خدشه دار شدنِ وجه ی مکانیک مربوطه و نارضایتی او از مصرف آن قطعه شود، در صورت تایید شرکت و نماینده آن شهر، مبلغی به عنوان ماعوض اجرت دوباره نصب آن قطعه (جایگزین شده) به ایشان پرداخت خواهد شد.