راهنمای خرید اقساطی با کارت حکمت

توضیحات مختصر و مفید و خوانا هستش لطفا وقت بگذارید و مطالعه کنید

— مدارک مورد نیاز:

      – کارت حکمت
حضور صاحب کارت حکمت الزامی نیست. از کارت حکمت فرد دیگر میتوان خرید اقساطی انجام داد.

— شرایط پرداخت:

۱- اقساط از ۴ الی ۶ ماهه (کسر از حقوق ماهیانه صاحب کارت حکمت)

۲- کارمزد ماهیانه ۱.۵ درصد

نکته: میزان سقف برداشت از کارت حکمت ماهیانه نهایتا یک میلیون و سیصد هزار تومان و برای بعضی از کارت های بنیاد شهید ماهیانه دو میلیون تومان می باشد.

— نکات پیش از خرید:

پس از مطالعه شرایط و اطلاع کلی از قیمتها میتوانید به فروشگاه مراجعه نمایید و یا برای اطلاع دقیقتر و استعلام قیمت قطعات بیشتر به شماره موبایل ۰۹۱۲۷۲۵۷۶۲۶  در واتس آپ پیام داده (یا برروی این لینک بزنید  https://wa.me/989127257626 ) تا همکاران ما در اسرع وقت در خدمت شما باشند.

بهتر است قبل از مراجعه حضوری هماهنگی لازمه با شماره همراه ۰۹۱۲۷۲۵۷۶۲۶  و یا شماره فروشگاه مرکزی ۰۲۱۳۳۹۸۵۹۵۰   تماس حاصل فرمایند.

نکات:

۱- خرید با کارت حکمت همکاران، اقوام، دوستان، والدین و … توسط فرد دیگر امکان پذیر است.

۲- قبل از اقدام به خرید حتما از موجودی کارت خود اطلاع حاصل نمایید.

۳- ارائه کارت حکمت هنگام خرید الزامی است. و کارت نزد مرکز ما باقی نمی ماند و همان لحظه به خریدار تحویل داده می شود.

۴- پس از جمع قیمتها در فاکتور، کارمزد ماهیانه به تعداد اقساط به علاوه ۹ درصد ارزش افزوده جمع فاکتور اضافه خواهد شد و مبلغ نهایی برای خرید از کارت کسر می گردد.

۵- اگر مبلغ فاکتور خرید بیشتر از قیمت پرداختی با کارت حکمت باشد، می بایستی مانده مبلغ به صورت نقدی تسویه گردد.

۶- مسئولیت خرید با کارت حکمت بر عهده صاحب کارت حکمت میباشد لذا این مرکز مسئولیتی در مقابل عدم اطلاع کافی صاحب کارت از زمان و شخص خریدار و شرایط خرید ندارد.

۷- کیفیت قطعاتی که ارائه می شود مبتنی بر تجربه ۲۰ ساله ما مناسب می باشد و حاکی از شناخت ما از قطعات موجود در بازار می باشد لذا عزیزان سعی کنند در مورد برند خاص تاکید نکرده و یا در صورت نیاز به برند مورد نظر با ما مطرح کنند تا در صورت امکان برای ایشان تامین گردد.

۸- فروش و تحویل کالا همان لحظه انجام میشود اما با توجه به پراکندگی لیست های درخواستی قطعات یدکی (در دسته بندی قطعات و انواع خودروها) امکان دارد در یک روز بررسی لیست دریافتی و خرید با حکمت کارت مراجعه کننده انجام پذیرد و تحویل اجناس به روز دیگری موکول گردد. (مثلا خرید با دستگاه حکمت انجام پذیرد و تحویل اجناس فردا انجام گیرد)

۹- با توجه به ترافیک کاری زیاد ما و پراکندگی قطعات متقاضیان، عزیزان سعی کنند سوالات و یا لیست اجناس خود را به صورت کامل و یکجا مطرح کنند و از پرسیدن سوالات متداول و تکراری و اضافه کردن دونه دونه اجناس لطفا خودداری کنند.

— نحوه خرید:

۱- خرید حضوری

نحوه مراجعه متقاضیان استان تهران و یا مشتریانی که قصد دارند حضوری به فروشگاه مراجعه کنند بدین ترتیب میباشد؛ پس از مطالعه شرایط و قوانین ذکر شده با مدارک لازمه به نشانی   تهران – بازار چراغ برق – خیابان ملت – روبروی مترو ملت – پاساژ بابک – طبقه هفتم – فروشگاه خادم  مراجعه نمایند.

۲- خرید غیر حضوری (مشتریان تهران و شهرستان ها)

نحوه مراجعه متقاضیان شهرستان و یا مشتریانی که امکان خرید حضوری ندارند بدین ترتیب اقدام کنند؛ پس از مطالعه شرایط و قوانین ذکر شده میبایستی در خواست ” فرم اطلاعات ویژه مشتریان غیر حضوری” را از طریق وب سایت دانلود کرده و یا در واتس آپ پیام داده تا برای ایشان ارسال گردد. سپس فرم دانلود کرده را پرینت کرده و تکمیل نمایند. سپس مدارک را داخل پاکت نامه قرار دهند.

مدارک لازمه در پاکت نامه:

      1. فرم تکمیل شده
      2. کارت حکمت

سپس پاکت نامه حاوی مدارک خواسته شده را ارسال نمایند.

* جهت ارسال پاکت مدارک دو مسیر وجود دارد:

۱- از طریق مراجعه به ترمینال اتوبوس یا تاکسی یا پست هوایی شهر مورد نظر که روی پاکت نوشته شده باشد ( گیرنده تهران – سهیل خادم – ۰۹۱۲۷۲۵۷۶۲۶)

۲- از طریق پست به نشانی دفتر مرکزی ما (تهران- خیابان ملت- پاساژ بابک- واحد ۱۰۰۴ (فروشگاه خادم) – کد پستی ۱۱۴۱۶۵۳۸۳۸ – گیرنده سهیل خادم)

پس از رسیدن مدارک به دست ما، کلیه اجناس خواسته شده به همراه مدارک برای متقاضی ارسال خواهد شد.

مدت زمان طی این مراحل نهایتا ۲ روز طول می کشد و متقاضی نهایتا طی ۲ روز از زمانی که تصمیم به خرید می گیرد، اجناس خود را دریافت می کند.

لیست قیمت اقساطی لوازم یدکی خودرو

۱- لیست قیمت برخی اقلام مصرفی و تقریبا درشت قیمت که مورد نیاز خیلی از خودرو ها می باشد.

۲- کلیه قطعات یدکی و هر آنچه که لوازم یدکی تلقی شود موجود بوده و قابل تامین می باشد و به دلیل زیاد بودن اقلام تنها برخی از آنها در اینجا ذکر شده است اما شما میتوانید هر آنچه که نیاز دارید را سفارش دهید.

۳- قطعات تزیینی، اسپرت، ضبط و باند، دزدگیر در دستور کار این مرکز نیست اما به درخواست عزیزان نیز میتوانیم نیاز های مشتریان را در این بخش مرتفع سازیم.

۴- قطعات استوک (از قبیل موتور کامل، نیم موتور، سر سیلندر، گیربکس و …) و باتری با تحویل داغی یا همان قطعه قبلی روی خودرو میباشد.

۵- کلیه قطعات این مرکز دارای ضمانت می باشد اما نحوه خدمات ما با توجه به گارانتی هر برند یا تولیدی متفاوت است. قطعات استوک مستقیما توسط این مرکز گارانتی میشود.

۶- قیمت ها برای قطعات مطلوب بازار و برند های خوب میباشد و بروزرسانی شده اند اما با توجه به نوسانات بسیار زیاد و اختلاف قیمت برندهای مختلف با یکدیگر قیمت های نهایی هنگام فروش کالا مشخص میشود.