لوازم یدکی ماهد

لوازم یدکی ماهد ( عمده فروشی )

یکی از مزایای برند ماهد بخش عمده فروشی و سبک خاص آن است. اگرچه ماهد برند جدید می باشد اما متولیانش و کسانی که در حمایت آن زحمت می کشند، همه از افراد با تجربه در امور تولید و بازرگانی و از افراد قدیمی بازار لوازم یدکی خودرو میباشند. ماهد به دور از حاشیه در حال گسترش، توسعه و فروش محصولات خود در شهر های مختلف می باشد. خیلی از اهل کسبه صنف لوازم یدکی (خرده فروشان)و پخش کنندگان قطعات یدکی و حتی مکانیک ها از کار با برندهای قدیمی خسته شده اند و مثل قدیم از کیفیت، قیمت، ضمانت و نحوه فروش آنها رضایت کافی ندارند فلذا به دنبال یک مارک و برند جایگزین میباشند که بتوانند با تکیه برآن مسیر مناسب و مطمئن پیش بگیرند.

لذا کار پخشی و عمده فروشی با ماهد کاملا پاسخگو بوده و محصولات این برند از سفته بازی و روش های مخرب فروش و افزایش قیمت مصون می باشد.

چند طیف از مشتریان ماهد مخاطب این بخش عمده فروشی هستند و می توانند همکاریِ بُرد- بُرد را با محصولات لوازم یدکی ماهد تجربه کنند.


مشتریان لوازم یدکی ماهد چه کسانی هستند ؟

 

فروشندگان لوازم یدکی :  لوازم یدکی فروشان فعال با اخذ نمایندگی ماهد می توانند هم فعالیت عمده و پخش داشته باشند و هم به صورت خرده فروشی محصولات ماهد را درب مغازه بفروشند.


بازاریاب ها و پخش کننده های لوازم یدکی : بازاریاب ها و پخش کننده های فعال در زمینه توزیع محصولات یدکی که دارای بانک مشتری در شهر یا محدوده خود هستند با ماهد همکاری کنند و در قالب اخذ نمایندگی یا درصد از فروش کسب درآمد کنند.


تاسیس کنندگان مغلزه لوازم یدکی : افراد تازه وارد و مشتاق به راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی خودرو هستند که در قالب نمایندگی ماهد کسب و کار خود را در این صنف شروع میکنند و در ادامه با پشتیبانی تیم ماهد یک مغازه لوازم یدکی جور ( با قطعات مختلف و مارک های متنوع و مطرح بازار ) و با بازدهی خوب و درخور سرمایه شان راه اندازی خواهند کرد.


اخذ نمایندگی لوازم یدکی ماهد : مکانیک ها، جلوبندی سازها و به طور کلی تعمیرگاه ها می توانند با اخذ نمایندگی برند ماهد سود خود را از دوجنبه اجرت و حاشیه قطعات دو چندان کرده و محصولاتی که در خودرو های تعمیرگاهشان به کار میبرند از قیمت دست اول نمایندگی خودشان بهره مند میشوند و از گارانتی مستقیم با شرکت فعالیت می کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۰۷۰۰۴۳۱ و یا ۰۲۱۳۳۹۸۵۹۵۰ تماس حاصل فرمایید