خرید اقساطی لوازم یدکی خودرو بانک مهر ایران

 

— نحوه پرداخت با کالا کارت بانک مهر ایران:

۱- قرارداد این مرکز بر اساس تعداد اقساط کالا کارت فقط ۶ ماهه، ۹ماهه، ۱۲ماهه می باشد.(حتما از نوع کالاکارت خود از نظر تعداد اقساط مطلع باشید)

۲- خرید از ما صرفا بر اساس میزان موجودی کالا کارت متقاضی و مبلغ فاکتور فروش انجام میشود و کارمزد و یا هزینه اضافی برای متقاضی در بر نخواهد داشت.(حتما از موجودی کالاکارت خود مطلع باشید)

** مبلغ کل تسهیلات، میزان کارمزد تسهیلات و جزییات اقساط پرداختی به بانک قرض الحسنه مهر ایران، براساس قرارداد بانک با متقاضی تعیین می شود و این مرکز در موارد ذکر شده بین بانک و متقاضی دخالتی ندارد.

— شرایط عمومی خرید با کالا کارت بانک مهر ایران:

۱- برای دریافت تسهیلات خرید کالا (کالا کارت) از بانک قرض الحسنه مهر ایران به شعب این بانک مراجعه شود.

۲- برای اطلاع از شرایط کالا کارت بانک مهر ایران به وب سایت بانک مهر ایران مراجعه شود.

۳- فقط عزیزانی که این تسهیلات یا کالا کارت را از بانک دریافت کرده باشند می توانند از خدمات اقساطی ما استفاده کنند و طبیعتا قبل از دریافت کالا کارت امکان استفاده وجود ندارد.

۴- خریدار میتواند از کالا کارت فرد دیگری استفاده کند و برای این منظور باید “پیامک رمز ارسالی توسط بانک” را در اختیار داشته باشد. لذا در اختیار قرار دادن رمز کالا کارت در اختیار فرد دیگر به منزله اجازه استفاده وی از کالا کارت می باشد.

۵- مسئولیت خرید با کالا کارت بر عهده صاحب کالا کارت میباشد لذا این مرکز مسئولیتی در مقابل عدم اطلاع کافی صاحب کالا کارت از زمان و شخص خریدار و شرایط خرید ندارد.

۶- چنانچه برای دریافت تسهیلات از سوی شعب نیاز به ارائه پیش فاکتور از سوی ما بود، حتما با کمال میل انجام میشود و مشکلی در این امر نیست.

۷- قیمت کالا ها با توجه به اقساطی بودن خرید تعیین می شود.(جهت اطلاع کلی از قیمت ها به “لیست قیمت اقساطی لوازم یدکی خودرو” در قسمت خدمات مشتریان و در منوی دارندگان حکمت کارت مراجعه شود.)

۸- مبلغی به عنوان پیش پرداخت نداریم اما اگر موجودی کالا کارت جهت خرید اقساطی کافی نباشد، می بایستی مابقی مبلغ نقدی تسویه گردد.

۹- محدودیتی در مبلغ خرید توسط کالا کارت نداریم و به هر اندازه که مشتری درخواست کند می توانیم کالا و خدمات به ایشان ارائه کنیم.

۱۰- قیمت ها برای قطعات مطلوب بازار و برند های خوب میباشد و بروزرسانی شده اند اما با توجه به نوسانات بسیار زیاد و اختلاف قیمت برندهای مختلف با یکدیگر قیمت های نهایی هنگام فروش کالا مشخص میشود.

 

— توضیحات پیش از خرید:

پس از مطالعه شرایط و اطلاع کلی از قیمتها میتوانید به فروشگاه مراجعه نمایید و یا برای اطلاع دقیقتر و استعلام قیمت قطعات بیشتر به شماره موبایل ۰۹۱۲۷۲۵۷۶۲۶ در واتس آپ پیام داده (یا برروی این لینک بزنید https://wa.me/989127257626 ) تا همکاران ما در اسرع وقت در خدمت شما باشند.

بهتر است قبل از مراجعه حضوری هماهنگی لازمه با شماره همراه ۰۹۱۲۷۲۵۷۶۲۶ و یا شماره فروشگاه مرکزی ۰۲۱۳۳۹۸۵۹۵۰ تماس حاصل فرمایند.

— مدارک لازمه:

۱- در اختیار داشتن کالا کارت بانک مهر یا اطلاعات روی کالا کارت(تصویر کارت) و کد ملی صاحب کالا کارت

۲- رمز ارسال شده به تلفن همراه صاحب کارت در اختیار فرد مراجعه کننده در حین فرآیند خرید الزامیست.(لطفا هنگام خرید اگر مراجعه کننده همان صاحب کالا کارت نیست حتما با صاحب کارت در ارتباط باشد تا در فرآیند خرید مشکلی رخ ندهد)

— نحوه خرید:

پس از مطالعه شرایط و قوانین ذکر شده با مدارک لازمه به نشانی تهران – بازار چراغ برق – خیابان ملت – روبروی مترو ملت – پاساژ بابک – طبقه هفتم – فروشگاه خادم مراجعه نمایند.