راهنمای خرید اقساطی

فروشگاه اینترنتی دیجی کار هلپ در راستای تکریم مشتریان و دارندگان خودرو خدمات مختلف فروش اقساطی قطعات و خدمات ارائه می دهد.

با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور عزیز ما و مشکلات متعدد اقتصادی که بر معیشت اقشار مختلف جامعه بوجود آمده است، هزینه های مربوط به خودرو اعم از لوازم یدکی خودرو، تعمیرات تخصصی خودرو و خدمات فنی خودرو، بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه بدنه خودرو بر دارندگان خودرو تحمیل میشود. لذا افراد میتوانند در صورت تمکن مالی با خرید آنلاین قطعات یدکی خودرو از سایت دیجی کار هلپ و یا سفارش دهی آنلاین، نیاز خود را مرتفع سازند اما عزیزانی که به هر دلیلی نمی توانند خرید نقدی انجام دهند، از خدمات فروش اقساطی ما شامل لوازم یدکی خودرو و تعمیرات تخصصی خودرو و حتی بیمه خودرو به صورت اقساطی بهره مند شوند.

خدمات اقساطی ما برای لوازم یدکی خودرو و تعمیرات خودرو از چند طریق امکان پذیر است:

  • خرید اقساطی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو از طریق چک معتبر

این طرح برای افراد مختلف امکان پذیر است. چارچوب و ضوابط پذیرفتن چک و شرایط خرید اقساطی با چک در قسمت مربوطه به تفصیل بیان شده است. عزیزان پس از مراجعه به آن قسمت و مطالعه کامل شرایط و ضوابط می توانند در همان قسمت اقدام نمایند.

در این قسمت عزیزان میتوانند در قسمت بیمه اقساطی با ارائه چک از اقساط بدون بهره خودروی خود را بیمه کنند.

  • خرید اقساطی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو از طریق کارت حکمت

کلیه دارندگان کارت حکمت و شاغلین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از : ارتش، سپاه، بازنشستگان نظامی و لشگری، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، پلیس راهور و کلیه شاغلین مامور در سازمان های مختلف که دارای کارت حکمت می باشند میتوانند از خدمات اقساطی ما استفاده نمایند.

چارچوب و ضوابط و شرایط خرید با کارت حکمت در قسمت مربوطه به تفصیل بیان شده است. دارندگان حکمت کارت پس از مراجعه به آن قسمت و مطالعه کامل شرایط و ضوابط می توانند در همان قسمت اقدام نمایند.

  • خرید اقساطی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو از طریق کالا کارت تسهیلات بانک مهر ایران

کلیه دارندگان کالا کارت های خرید تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران میتوانند از ما خرید اقساطی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو داشته باشند.

توضیحات شرایط و ضوابط و نحوه اقدام به خرید دارندگان کالا کارت بانک مهر ایران در قسمت مربوطه توضیحات کامل ارائه گردیده است و عزیزان پس از مراجعه به آن قسمت و مطالعه کامل شرایط و ضوابط می توانند در همان قسمت اقدام نمایند.

  • خرید اقساطی لوازم یدکی و تعمیرات خودرو شاغلین طرف قرارداد شرکت، سازمان یا اداره خاص

این قسمت جهت ارائه خدمات اقساطی به مشتریان طرف قرارداد با شرکت، سازمان، یا اداره ای است که با ما قرارداد حقوقی داشته و پرسنل آنها می توانند از خدمات اقساطی ما استفاده کنند. این قسمت به مرور زمان تکمیل خواهد شد و به پرسنل آن شرکت یا سازمان خاص خدمت رسانی خواهد شد.

 

نکات تکمیلی:

  • عزیزانی که شرایط آنها برای خرید اقساطی خارج از این طرح ها می باشد (یعنی نه کارت حکمت و نه چک و نه کالاکارت بانک مهر ایران را ندارند و نمیتوانند از دیگران تامین کنند) نمی توانند از خدمات اقساطی ما بهره مند شوند.
  • خدمات اقساطی ما به هیچ عنوان با سفته ارائه نمی شود.
  • سند و کارت خودرو و یا هر وثیقه ای به عنوان ضمانت پرداخت وجه یا اقساط پذیرفته نمی باشد.